رييس فراكسيون حمايت از ايرانيان مقيم خارج در مجلس:

نظام سلطه به دنبال ايجاد فاصله ميان ايرانيان مقيم خارج و داخل كشور است

یزدفردا "رييس فراكسيون حمايت از ايرانيان مقيم خارج از كشور در مجلس شوراي اسلامي گفت: نظام سلطه در يك حركت نرم افزاري در تلاش است ضمن ايجاد فاصله ميان هموطنان ايراني مقيم خارج و داخل كشور، چهره زيباي ايراني را مخدوش نشان دهد.


به گزارش یزدفردا، `حسين حسني` روز شنبه در نشست تخصصي بررسي نقش رسانه ها در تعامل با شوراي عالي امور ايرانيان خارج از كشور كه در محل سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، افزود: نمايندگان مجلس به منظور تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي در زمينه سرمايه گذاري هاي مختلف، تعامل مثبتي با دولت داشته اند.


وي اظهارداشت: خوشبختانه نمايندگان مجلس در تعامل مثبت با دولت موفق شدند گام هاي موثري را در راستاي تبيين منويات مقام معظم رهبري بردارند.


رييس فراكسيون حمايت از ايرانيان مقيم خارج از كشور در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد براينكه رسانه ها ابزارهاي قدرتمندي براي رسيدن به اهداف ديپلماتيك كشورها هستند، گفت: امروزه نظام سلطه در حوزه ديپلماسي رسانه اي در تلاش است با بزرگ نمايي اخبار كذب، ديدگاه جهانيان به ويژه هموطنان مقيم خارج از كشور را تغيير دهد.


حسني در ادامه خواستار كارآمدي بيشتر رسانه هاي داخلي در حوزه ديپلماسي عمومي و برقراري ارتباط با ايرانيان خارج از كشور شد و از مجلس شوراي اسلامي و قوه قضاييه خواست در تعامل هرچه بيشتر با ايرانيان خارج از كشور گام بردارند.


رييس فراكسيون حمايت از ايرانيان مقيم خارج از كشور در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تمامي ظرفيت هاي ديپلماسي كشور بايد براي برقراري ارتباط با ايرانيان مقيم خارج و استفاده از ظرفيت هاي آنان به كار گرفته شود، گفت: از انتقادها و نقدها نبايد دلگير شد.


اين نماينده مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود، فعاليت و عملكرد شوراي عالي امور ايرانيان خارج از كشور را در سالهاي اخير مثبت و چشمگير توصيف و اظهاراميدواري كرد كه دستاوردهاي هموطنان در داخل كشور از طريق رسانه هاي داخلي به اطلاع ايرانيان مقيم خارج برسد تا آنان نيز از پيشرفت هاي كشور در چند سال اخير آگاه شوند.


وي همچنين ابراز اميدواري كرد رسانه هاي داخلي با تلاش و همت بيشتر بتوانند تفكر اسلام ناب محمدي (ص) را در جهان به نمايش بگذارند.


نشست تخصصي بررسي نقش رسانه ها در تعامل با ايرانيان خارج از كشور صبح امروز - شنبه - با حضور `اسفنديار رحيم مشايي` رييس دفتر رييس جمهوري، `علي اكبر جوان فكر` مشاور مطبوعاتي رييس جمهوري، `سيد محمد حسيني` وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، `محمد جعفر محمدزاده` معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد و جمعي از نمايندگان مجلس و اصحاب رسانه در مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا